Majutusasutus PÜHALI HEAOLUKESKUS OÜ (registrikood 16275265) asukohaga Sõeru talu, Pihali küla Kohila vald 79701 Raplamaa Eesti, tel (+372) 5590 8800 ja e-post info@puhali.ee
Broneerimiskeskkonna kasutamine
- Klient on kohustatud teostama broneeringu, makse ja muid toiminguid vastavalt broneerimiskeskkonnas kuvatavatele tingimustele ja kasutusjuhendile. Klient kohustub iga toimingu sooritamisel ja andmete sisestamisel enda sisestatud andmeid hoolikalt kontrollima ning vastutab nende õigsuse eest.
- Teenusepakkujal on õigus jätta kliendi tellimus täitmata, kui klient ei ole täitnud broneerimiskeskkonna tingimusi, Pühali Hea Elu Keskus poolt teatavaks tehtud juhiseid või tellimusi, sh näiteks juhul, kui kliendil ei ole võimalik esitada ammendav tõend makse sooritamise kohta.
- Teenusepakkuja teeb kõik endast oleneva, et broneerimiskeskkonnas kuvatav teave teenuste ja hindade kohta (sealhulgas, kuid mitte ainult, summad, kirjeldused või kuupäevad) oleks täpne ja defektideta, kuid ei garanteeri broneeringu täielikku õigsust. teavet ja ei vastuta selle eest. Teenusepakkuja teeb kõik mõistlikult võimaliku, et broneerimiskeskkonnas esinevad puudused või vead õigeaegselt kõrvaldada.
Broneerimine, maksetingimused ja hinnateave
- Kõik teenusepakkuja hinnad on kajastatud eurodes ja sisaldavad Eesti Vabariigis kehtestatud käibemaksu.
- Teenuse broneerimisel tuleb kogu maksumus teenuse eest tasuda ettemaksuna.
- Broneeringu vormistamiseks valib klient broneerimiskeskkonnas kuupäeva ja kellaaja järgi soovitud teenuse (maja, teenusepakett või lisateenus), inimeste arvu ja teenuse kasutamise aja ning täidab muud andmeväljad.
- Seejärel peab klient sisestama oma isikuandmed (eesnimi, perekonnanimi, e-posti aadress, telefoninumber).
- Klient kohustub enne broneeringu lõplikku kinnitamist kontrollima esitatud andmete õigsust. Klikkides broneerimisvormi lõpus olevale nupule „Broneeri“, kinnitab klient tingimustega nõustumist ja privaatsusteatisega tutvumist. Seejärel suunatakse klient maksekeskkonda, kus on võimalik broneeringu eest tasuda pangalingiga, Visa või MasterCard deebet- või krediitkaardiga.
- Teenusepakkuja kasutab maksete sooritamisel Stripe makseplatvorme. Pärast edukat makse sooritamist suunatakse klient teenusepakkuja veebilehele ja broneeringule.
Broneerimise tühistamine
- Broneeringu saab tühistada e-posti aadressil info@puhali.ee Teenusepakkuja ei kompenseeri teenuse osutamata jätmist.
- Majutuse ja majutuse pakettide ostu puhul kehtivad majutusele ja pakettidele erinevad annulleerimise ja raha tagastamise tingimused. Majutuse ja majutuse pakettide muutmise, annulleerimise ja raha tagastamise tingimused on kirjas broneerimise keskkonnas valitud majutuse ja/ või majutuse paketi hinnakirjelduses. Kui te tühistate ettemaksu tingimusega hinna, siis puhkekeskusel on õigus ettemakstud summat mitte tagastada.
- Broneeringu tühistamine on minimaalselt 30 kalendripäeva enne külastusaja algust, misjärel maksame ettemaksu tagasi broneerija pangakontole. Broneeringu tühistamisel alla 30 kalendripäeva, enne soovitud külastusaja algust võime kohaldada rendi tasu maksumust 50% ulatuses kokkuleppest.
- Teile saadetud kinnitavas e-kirjas on märgitud täpne tühistamiste tähtaeg, enne mida tuleb teha kõik tühistamised, et vältida tühistamistasusid. Lugege palun hoolikalt reegleid.
Vastutus
- Teenusepakkuja vastutab tingimuste rikkumise tõttu kliendile tekitatud kahju eest ainult juhul, kui rikkumine on tahtlik või raske hooletuse tõttu. Teenusepakkuja ei vastuta kliendi saamata jäänud tulu, mittevaralise kahju ega tegevuse katkemisest tekkinud kahju eest.
Kohandev õigus ja vaidluste lahendamine
- Tingimuste ühe sätte või selle osa kehtetus õigusaktidele mittevastavuse tõttu ei mõjuta ülejäänud tingimuste sätete või vastava sätte ülejäänud osa kehtivust, seaduslikkust ega täitmisele pööratavust.
- Kui klient leiab, et teenus ei vasta kehtestatud tingimustele, tuleb sellest viivitamatult ja vahetult teavitada teenusepakkujat, sealhulgas kõiki olemasolevaid või olemasolevaid tõendeid.
- Pretensioonid tuleb esitada meiliaadressile info@puhali.ee. Teenusepakkuja vastab esitatud pretensioonile vähemalt kirjalikku uuesti esitamist võimaldavas vormis 14 päeva jooksul.
- Kliendi ja teenusepakkuja vahelised vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kui kokkuleppele ei jõuta, lahendatakse vaidlus Harju Maakohtus.